GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Rendezvényhez kapcsolódó kérdések

Hány napig tart a rendezvény?

A rendezvény 2,5 napig tart. Az első nap félnapos programot kínál, és délután kezdődik.

Hol lesz megrendezve a találkozó?

A találkozó helyszínéül a Miskolc-Lillafüreden lévő Hotel Palota**** szolgál. A hotel Miskolc belvárosától 12 km-re található a Bükk hegység ölelésében, közvetlenül a Hámori tónál.

Minden évben van hasonló konferencia?

Igen, minden évben megrendezésre kerül a konferencia. A COVID időszak alatt, két évben is “csak” online módon lett a konferencia megrendezve.

Változik-e a helyszín évente?

Nem. A rendezvénynek hagyományosan a Miskolc-Lillafüredi Hotel Palota**** ad otthont. Kivételt képezett a 2014-ben megrendezésre került IAC (International Automation Congress), amelyet Budapesten tartottunk.

Kiknek szól ez a rendezvény?

A rendezvény a folyamatirányítási szakma iránt érdeklődő ipari szakemberek számára jelent egy központi találkozási lehetőséget évről évre. Elsősorban az iparban aktívan dolgozó szakembereket várjuk (akár résztvevőként, akár aktív előadókent, vagy kiállítóként). A másik csoport a jövő szakembereit felölelő, jelenleg még tanulmányait folytató érdeklődők, akik valamilyen kapcsolódással bírnak a folyamatirányítás irányában. Szeretettel várjuk az olaj- és gázipar, az energiaszektor, az élelmiszeripar, a gyógyszeripar mellett mindazon szakterületek szakembereit, akik munkájuk során kapcsolatba kerülnek a folyatirányítas valamelyik szegmensével - legyen ez IT/OT megoldás, hardver (pl. szelep), szenzor, vezérlő.

Kik vehetnek részt ezen a rendezvényen?

A rendezvény 0. napján minden érdeklődőt szeretettel várunk. Ezen a napon kiemelten foglalkozunk az oktatáshoz, szakképzéshez, kutatáshoz tartozó területekkel. Ennek megfelelően, ezen a napon az oktatásból érkező diákokra is számot tartunk. A 0. napi esemény díjmentes. Az 1. és 2. napon viszont a - kifejezetten - szakmai résztvevőkre számítunk. Szeretettel várjuk az olaj- és gázipar, az energiaszektor, az élelmiszeripar, a gyógyszeripar mellett mindazon szakterületek szakembereit, akik munkájuk során kapcsolatba kerülnek a folyatirányítás valamelyik szegmensével - legyen ez IT/OT megoldás, hardver (pl. szelep), szenzor, vezérlő. Várjuk Őket előadásukkal, kiállításra szánt eszközeikkel és megoldásaikkal, vagy demó- és ismeretterjesztési célú workshopjaikkal, valamint mindazokat, akik hallgatóságként, résztvevőként csatlakozna, és az esemeny szakmai elemein való részvétel mellett aktívan építené az üzleti-, vagy baráti kapcsolatait. Az 1. és 2. napra a részvétel díjköteles.

Van-e előírt dress code?

Igen, van. A helyszín és az esemény jellegéből következően a konferencia egész időtartama alatt javasolt az elegáns megjelenés (férfiaknál pl. hosszúszárú szövetnadrág, ing, zakó, bőrcipő, stb.). Ezt az elvet követve elkerülhetőek az alulöltözöttségből adódó esetleges kellemetlen helyzetek, mivel a résztvevők többsége eleve ilyen dress code alapján jelenik meg a konferencián.

Hogyan közelíthető meg a konferencia helyszíne? Tömegközlekedés mennyire használható?

A Miskolcról Lillafüredre való közlekedés a helyszínen elérhető tömegközlekedési lehetőségekkel megoldott. Több buszjárat is közlekedik Miskolcról Lillafüredre, például az 5 és 15 jelzésű buszok. Az MVK Zrt. honlapján találhatóak a menetrendek és további információk.

Nem a Hotel Palotában lesz a szállásom. Hogyan jutok el a konferencia helyszínére?

Az ajánlott alternatív szállások a Hotel Palota mellett a Tókert panzió, és a Szeleta Hotel. A Tókert panzió közvetlenül a Hotel Palota mellett található, így onnan az átjárás problémamentes. A Szeleta Hotel nem Lillafüreden, hanem a Miskolc felőli következő településrészen, Alsóhámorban található, ami 1,5 km távolságot jelent. Mivel csak autóúton közelíthető meg, így nem ajánlott a gyalogos közlekedés a két településrész között. Tömegközlekedést használva az 5, és 15 jelzésű buszokat lehet igénybe venni. A menetrendekről az MVK Zrt. honlapján lehet tájékozódni.

Programszerkezethez kapcsolódó kérdések

Milyen szakmai események vannak a konferencián?

Előadások, kiállítások, workshopok és kerekasztal beszélgetések szerepelnek a hivatalos programban. Az előadások időtartama 20-50 perc közötti, ami függ a szekció szerkezettől, és az előadás témaválasztásától is. A kiállítások a rendezvény ideje alatt kötött időszakokban látogathatóak. A table-top jellegű kiállításokhoz a szervezők asztalokat biztosítanak, a kiállító cégek pedig eszközeiket, reklámanyagaikat hozzák. A kiállításokról képeket az előző konferenciák anyagai között lehet találni. A workshopok alatt -előre meghirdetett időpontokban egy-egy cég megoldásait lehet közelebbről megtekinteni. A workshopokat a szervező cég szakemberei tartják kis létszámú csoportoknak - 45-90 perces időtartamban. A workshopok alatt lehetőség nyílik a bemutatott (szoftver, hardver, eljárás) megoldásokról közvetlen, demó jellegű tájékoztatást kapni, és interaktív módon, tevőlegesen részt venni. A kerekasztal beszélgetések az előadások meghatározó témáihoz igazítva kerülnek kiválasztásra. A téma területről előadást tartó előadókat kérjük fel egy irányított platform beszélgetésre, ahol a hallgatóság is részt vehet hozzászólásaival, és kérdéseivel.

Milyen nem szakmai események vannak?

Az első napot borkóstolóval és svédasztalos büfévacsorával zárjuk. A vacsora után egy zenés PCS party veszi kezdetét.

Van-e lehetőség/idő baráti-, vagy üzleti partneri kapcsolatok építésére?

A konferencián teret és időt biztosítunk mind a szakmai, mind a baráti kapcsolatok ápolására és fejlesztésére. Mindhárom este egy-egy esti vacsorával zárjuk a napot. A 0. napon a Welcome party, állófogadás, az 1. napon borkóstoló és svédasztalos büfévacsora, a 2. este pedig szintén svédasztalos büfévacsora és a konferencia zárása során van alkalom kapcsolatépítésre. Az előadások szüneteiben a kávészünetek és az ebédek szintén remek alkalmak a különféle célú megbeszélésekre. Az 1. este a vacsorát és a borkóstolót követően egy PCS party veszi kezdetét.

Milyen főbb dátumok vannak a konferenciával kapcsolatban?

Az aktuális évre vonatkozó pontos időpontok a honlap főoldalán találhatóak meg a Határidők szekción belül.

Regisztrációhoz kapcsolódó kérdések

Mi a regisztráció folyamata?

  1. reg.pcsmeeting.hu oldalon regisztrálunk egy fiókot.
  2. belépést követően kitöltjük a céges/számlázási adatainkat
  3. hozzáadjuk a jelentkező kollégákat
  4. szállást foglalunk.

Hol lehet jelentkezni regisztrálni?

A konferenciára kizárólag a honlapon található Regisztráció menüpont alatt megjelenő weblapon lehet regisztrálni.

A honlap címe: pcsmeeting.hu

Közvetlen regisztrációs link: reg.pcsmeeting.hu

Előadóként is kell regisztráljak?

Feltétlen. Az előadás vagy absztrakt beküldése mellett kérjük hogy a regisztrációt se felejtsék el.

Ki számít Előadónak?

Előadónak az a résztvevő számít aki az előadás szerzői listájában szerepel és ténylegesen előadást is tart a résztvevőknek. Előadásonként 1 fő Előadói kedvezmény vehető igénybe.

Kiállítást szeretnék tartani - hogyan kell regisztrálni?

  1. reg.pcsmeeting.hu oldalon regisztrálunk egy fiókot.
  2. belépést követően kitöltjük a céges/számlázási adatainkat
  3. Kiállítói jegyet szükséges vásárolni. Belépésre nem jogosít ahhoz külön jegy vásárlása szükséges.

Workshopot szeretnék tartani - hogyan kell regisztrálni?

  1. reg.pcsmeeting.hu oldalon regisztrálunk egy fiókot.
  2. belépést követően kitöltjük a céges/számlázási adatainkat
  3. Workshop jegyet szükséges vásárolni. Belépésre nem jogosít ahhoz külön jegy vásárlása szükséges.

Hogyan tudok több kollégát is regisztrálni?

A regisztrációs felületen belépve több jelentkezőt is lehetőségünk van felvenni.

A házastársam is szeretne elkísérni - kell-e regisztrálnom őt is?

Igen mindenképp. Ebben az esetben “Nem szakmai résztvevő” elnevezésű jegyet kell vásárolni. Kísérőként kizárólag ezzel a jeggyel lehet részt venni a konferenciához tartozó ebédeken, vacsorákon, állófogadáson és a borkóstolón.

Ki számít “Nem szakmai résztvevő”-nek?

Nem szakmai résztvevőnek az számít aki az előadásokon, kiállításokon, workshopokon, kerekasztal megbeszéléseken semmilyen formában nem vesz részt és ezeket az eseményeket nem látogatja. A konferencián kizárólag a nem szakmai programokon vesz részt, azaz a konferenciához tartozó ebédeken, vacsorákon, állófogadáson és a borkóstolón.

Hol tájékozódhatok az árakról?

Az árakról a konferencia honlapján tájékozódhat a pcsmeeting.hu címen. A főmenüben a Díjak menüpontot választva vagy lefelé görgetve a Program alatt található meg.

Vannak kedvezményes jegyek?

Igen vannak kedvezményes jegyek.

Kedvezmények érhetőek el ha még a tavasszal az Early Bird jegyértékesítési időszakban vásárol jegyet. Előadók további kedvezményt kapnak, Előadásonként egy fő élhet ezzel a lehetőséggel. Nem szakmai résztvevők számára kedvezményes jegy vásárolható.

Meddig lehet regisztrálnom?

A konferencia kezdetét megelőző hét elejéig. A fenti időszak után már csak helyszínen vásárolt belépővel lehet részt venni a rendezvényen.

Nem akarok regisztrálni - így is részt vehetek-e a konferencián?

Igen, részt lehet venni a konferencián előzetes jelentkezés nélkül. Ebben az esetben a normál díjtól magasabb áron értékesített úgynevezett Helyszíni részvételi jegy vásárlásával tud csatlakozni a konferenciához. Helyszíni regisztráció esetén viszont számolni kell azzal is, hogy a szállásfoglalás nem garantált, mivel a helyszínen az elérhető szobák száma korlátozott.

Van ingyenesen látogatható része a konferenciának?

Igen, van. A 0. napi szakmai rendezvény (előadások, kiállítások, workshopok és kávészünet) ingyenesen látogatható. Ezen a napon a jövő generációjára is számítunk, így várjuk a szakirányú iskolák és oktatási intézményekből érkező fiatal érdeklődőket. Szintén ezen a napon várjuk az oktatási és kutatási területről érkező szakmai előadókat és előadásokat is. A 0. napi Nyitó vacsora viszont már nem része a díjmentes programnak.

Ha a 0. napon szeretnék vacsorázni, akkor azt hogyan kell jeleznem?

A regisztráció során kell jelölni a 0. napi vacsora igényt. A normál (25 napos) jegy magában foglalja a 0. napi vacsorát is, így ebben az esetben nem szükséges bejelölni ezt az opciót.

Online résztvevőként is be tudok regisztrálni?

A konferencia pontos megnevezése PCS Meeting, azaz találkozó - ebből következően a Szervezők kifejezetten a közvetlen kapcsolattartásra koncentrálnak és azt preferálják, így online részvételre nincs lehetőség. Előadók esetében viszont van lehetőség online előadás tartására. Viszont az online előadások száma nem haladhatja meg az előadások számának 10%-át - egyedi elbírálás esetén.

Előadásokhoz és kerekasztal beszélgetésekhez tartozó kérdések

Hány percesek az előadások?

Az előadások időtartama 20-50 perc közötti, ami függ a szekció szerkezetétől és az előadás témaválasztásától.

Hol lesznek helyileg az előadások?

Az előadások a konferencia helyszínén a Hotel Palota**** épületében lesznek megtartva. A Hotelben több konferenciaterem is rendelkezésre áll. A 0. napi előadások az első emeleti Beatrix teremben lesznek, az 1. és 2. napi előadások pedig a földszinti nagy előadóban, a Hunyadi teremben lesznek meghallgathatóak. Az 1. és 2. napi párhuzamos szekció előadások szintén az 1. emeleti Beatrix teremben lesznek.

Hogyan tarthatok Plenáris előadást?

Plenáris előadásra a Programbizottsággal történő megegyezés alapján kerülhet sor. Kritérium az, hogy az előadás témája illeszkedjen szervesen a konferencia témakörébe, és ne egy adott problémára fókuszáljon, hanem egy adott területről egy átfogó képet adjon. Termékbemutató jellegű előadás nem lehet plenáris előadás.

Lehet termékbemutató előadást tartani?

Igen, lehetséges. A konferencia szakmai jellegéből eredően ez elkerülhetetlen is. Viszont kérjük az előadókat, hogy ne csak a termékre, hanem szakmai példákkal alátámasztva mutassák be az adott megoldásukat - törekedve arra, hogy a hallgatóság új, friss, érdekes információkkal távozzon az előadásról. Egy előadás nem fog maradandó élményt nyújtani a Résztvevőknek, ha csak a termék vagy szolgáltatás paramétereit mutatjuk be. Élő példákkal, szakmai kitekintésekkel megtűzdelt előadás viszont sokkal értékesebb - mind a Hallgatóságnak, mind az Előadónak és a képviselt cégnek is.

Az eladások formátuma mennyire szabad? Van előadás sablon?

  1. A megszokott formátum a PPT előadás.
  2. A konferencia megjelenésében törekszünk az egységes megjelenésre. Ennek szellemében minden évben készítünk egy PPT sablont, aminek a használatára minden Előadót megkérünk.
  3. A PPT előadás sablon a Regisztrációs felületről tölthető le.

Kihangosítás van? Kézi mikrofont kell az előadás közben tartani?

Igen, természetesen biztosítunk kihangosítást. Jellemzően kétféle eszközzel dolgozik a technikusi csapat: kézi mikrofon, vagy csiptethető mikrofon, amit a nyak környékén (pl. gallér, nyakkendő) lehet rögzíteni. Ezektől eltérő igény esetén kérjük, hogy azt jelezzék a szervezőknek még a konferencia szervezési időszakában..

Pointer használható/rendelkezésre fog állni?

A Hunyadi teremben LCD kijelző-panelen jelenik meg az előadás. Sajnos, azon a felületen nem látszik a pointer, így ott nem tudunk ilyen eszközt biztosítani. Az első emeleti Beatrix teremben viszont lehetőség van a pointer használatára. Eszközt ehhez biztosítunk.

Hangot és/vagy videót is szeretnék beilleszteni az előadásomba - ez lehetséges?

Igen, a technikusi csapat fel van készülve hang és képanyag lejátszására is. Ebben az esetben viszont kérjük, hogy az előadás előtt a bemutatni kívánt anyagot próbálják ki a kivetítő laptopon.

Be kell küldeni az előadást előre?

Igen. Az előadás anyagokat két okból kérjük előre beküldeni. Az egyik ok, hogy a szinkrontolmács át tudja nézni az anyagot, és fel tudjon készülni azokból a részekből, ami esetleg problémás lehet az előadás alatt. A másik ok, hogy az előadás rendelkezésre álljon a konferencián akkor is, ha bármilyen (pl. technikai, vagy személyes) gond történik.

Milyen nyelven kell előadni?

Az előadásokat magyar nyelven, vagy (külföldi Előadók esetében) angol nyelven kérjük megtartani. A kivetített anyagot viszont -lehetőleg- angol nyelven kérjük elkészíteni - minden Előadótól.

Milyen nyelven kell a kivetített előadást elkészíteni?

A kivetített anyagot -lehetőleg- angol nyelven kérjük elkészíteni - minden Előadótól.

Hol fog megjelenni az előadásom a konferencia után?

A Szakmai előadások a konferencia honlapján lesznek megtekinthetőek. A PCS Science előadások viszont egy ISBN azonosítóval ellátott online kiadványban jelennek meg - elsődlegesen a oldalon.

Lesz konferencia kiadvány? ISBN számot kap a konferencia kiadvány?

A Szakmai előadásokról kiadvány nem készül, azok kizárólag a konferencia honlapján lesznek megtekinthetőek. A PCS Science előadások viszont egy ISBN azonosítóval ellátott online kiadványban jelennek meg - elsődlegesen a oldalon.

Milyen témákkal lehet jelentkezni?

Minden olyan témával jelentkezni lehet, ami a folyamatirányítás témaköréhez kapcsolódik. Főleg ipari megoldások, irányzatok és trendek bemutatását várjuk. Ide tartoznak a már megvalósult, vagy tervezett beruházások eredményei, a új szoftveres, vagy eszközmegoldások, de a szabályzói környezet, vagy a humán-aspektusból megközelített szemléletmód bemutatása is ugyanolyan fontos, vagy érdekes téma lehet a résztvevőknek. Főbb iparágak: Olaj- és gázipar, Gyógyszeripar, Energiaszektor, Vízművek

Mik az idei főbb témakörök?

5G Data Science, Data Analytics IIoT (Industrial Internet of Things) IT-OT Convergence: Organizational and Network Infrastructure Perspectives Cyber Security Alarm Management Change Management Process Management, Process Optimization Energy Energy Monitoring AI (Artificial Intelligence), ML (Machine Learning) Preventive Maintenance (GxP) Document Management Paperless Solutions (AR, VR, XR, etc.) NIS2 (Network and Information Systems Directive 2) Asset Identification and Follow-up Online Monitoring, Device Monitoring

Mi alapján lesz beválogatva az előadásom? Lehet, hogy nem is kerülök be a programba?

A beérkezett előadásokat a Programbizottság tagjai értékelik, és válogatják be az aktuális év szekció előadásai közé. A nem a konferencia témaköréhez illeszkedő, illetve a nem megfelelően tartalmas (pl. csak egy termékre összpontosító, pár oldalból álló előadás) előadások esetén a Programbizottság dönthet az előadás kiszavazásáról.

Absztraktot kell küldeni előre? Mit kell tartalmaznia az előadás absztraktnak?

Igen. A Programbizottság az előre beküldött absztraktok alapján szelektálja és csoportosítja az előadásokat. Célszerű ezért egy átfogó képet adni a teljes előadás egészéről. A pár szavas, csupán csak felsorolást tartalmazó absztrakt nem lesz alkalmas arra, hogy a Programbizottság dönteni tudjon az előadás besorolásáról. Az absztrakt mellett várjuk az Szerzők és Előadók rövid önéletrajzát is. Az absztrakt és önéletrajz feltöltéséhez a Regisztrációs felületen a Előadásaim menüpont alatt lehet sablont letölteni.

Mikor lehet kérdéseket feltenni az Előadónak?

Egyrészt, az előadások végén. Az előadások közben nem célszerű, és nem illendő zavarni az Előadót. Viszont az előadás elhangzását követően kifejezetten számitunk a szakmai diszkusszióra, vagy esetleges moderált vitára. Másrészt, az előadások közben a PCS által biztosított webes felületen lehet kérdést feltenni. Ezeket a kérdéseket az aktuális Szekció-elnök fogja feltenni az Előadónak, az előadás végén.

Lesznek tematikus szekciók?

Igen. Egyrészt, minden évben meghírdetünk tématerületeket. Ezeket a területeket a Programbizottság állítja össze - előre. Másrészt a beérkezett előadások alapján új szekciók is alakulhatnak - az aktuális trendek alapján.

A tematikus szekciókhoz kapcsolódnak a kerekasztal megbeszélések?

Igen, pontosan. A kerekasztal megbeszélés vita-stábja az adott szekció Előadóiból tevődik össze.

Kik vehetnek részt a kerekasztal megbeszéléseken?

A kerekasztal beszélgetés moderált, szakmai diszkussziójához a Programbizottság kéri fel az Előadókat. Hallgatóságként viszont a konferencia szakmai résztvevőit várjuk, akik kérdéseikkel, meglátásaikka tovább színesíthetik a szakmai beszélgetést.

Lesznek párhuzamos szekciók?

Igen. A Hunyadi teremben és a Beatrix teremben párhuzamosan is folynak majd előadások - de nem a konferencia teljes időtartamában.

Online módon is tudok előadást tartani?

Igen, de csak kivételes esetben van lehetőség online előadás tartására, egyedi megbeszélés és elbírálás alapján.

Az előadások alatt készíthetek fotó- és videófelvételt?

Igen, amennyiben nem zavarja sem az Előadót, sem az előadást. Kiállításokhoz kapcsolódó kérdések

Kiállításokhoz kapcsolódó kérdések

Hány m2-es a kiállítói terület?

A kiállítói terület kb. 6m², ez magában foglal egy asztalt (120cmx60cm) illetve két széket. Aki nagyobb demonstrációs fallal érkezik azt a lehetőségekhez mérten igyekszünk elhelyezni. A kiállítókkal a szükséges területről a kiállítandó eszközökről minden esetben egyezetés zajlik.

Molinó, vagy függesztett reklámanyag elhelyezhető-e a kiállítási területen?

Igen, természetesen.

Hol jelenik meg a cég neve, ha kiállításra jelentkezem?

A kiállító cég neve megjelenik a nyomtatott programfüzetben és a PCS honlapján a Kiállítók címszó alatt, valamint a helyszínre kivitt tájékoztató felületeken.

Hol érhető el a kiállítás?

A kiállítás helyszíne a Hotel Palota első emeletén található Anjou és Reneszánsz termek. Nagyobb területigényű kiállítás egyedi helyszín egyeztetést igényel. Demóbusszal a Hotel Palota hátsó parkolójában lehet megjelenni.

Egy teremben hány kiállító lesz?

Terem mérettől változik, de 4-6 kiállító fér el kényelmesen a szokásos table-top kiállítással egy teremben.

Van-e lehetőség pl. demó-busszal megjelenni, vagy mintatechnológiát bemutatni?

Igen, van rá lehetőség. Kifejezetten támogatjuk az ilyen kéréseket. A demó busszal, mintatechnológiával való megjelenés mindig nagyob koordinációt igényel, mint a szokásos table-top kiállítás, ezért kérjük, hogy ebben az esetben ezt kiemelten jelezzék a címre küldött emailban.

Mit tartalmaz a Kiállítói jelentkezéshez tartozó ár?

A Kiállítói ár tartalmazza a table-top (vagy egyéb egyedi elképzelés, pl. demó busz, mintatechnológia, stb.) kiállítás lehetőségének költségét. Az ár nem tartalmaz magában részvételi díjjat. Workshopokhoz kapcsolódó kérdések

Miben más a workshop, mint egy előadás, vagy egy kiállítás?

A workshop egy interaktív, kiscsoportos előadás, amely során az Előadó egy megoldást mutat be élőben a résztvevőknek. A workshop egy sajátos kombinációja az előadásnak és a kiállításnak. Mind az Előadónak, mind a Résztvevőknek jobb lehetőség az információ-cserére, mint egy előadás, vagy egy kiállítás önmagában.

Milyen jellegű workshopot lehet tartani?

A workshop lényege, hogy egy megoldást (legyen az szoftveres, vagy hardveres megoldás), vagy annak valamilyen kiemelkedő paraméterét, komponensét a lehető legjobban bemutassuk - interaktív módon. A workshop egy sajátos kombinációja az előadásnak és a kiállításnak. Mind az Előadónak, mind a Résztvevőknek jobb lehetőség az információ-cserére, mint egy előadás, vagy egy kiállítás önmagában.

Mennyi idő áll rendelkezésre egy workshop megrendezéséhez?

Általában 20-50 perc hosszúságú workshopok szerepelnek a programban. A workshopok időpontjait a programbizottság az előadások kezdetéhez és végéhez igazítja.

Eszközöket is be lehet mutatni a workshop keretein belül?

Igen! A workshop lényege pontosan az, hogy egy megoldást (legyen az szoftveres, vagy hardveres megoldás), vagy annak valamilyen kiemelkedő paraméterét, komponensét a lehető legjobban bemutassuk - interaktív módon.

Hol lesz meghirdetve a workshop?

A workshopok a nyomtatott programfüzetben, a konferencia weblapján, és a helyszínre kivitt tájékoztató felületeken lesznek meghírdetve.

A worksopok az előadások között lesznek?

A workshopok az előadásokkal párhuzamosan lesznek megszervezve. Az előadások és a workshopok külön értelmezendőek, és külön vannak kezelve. Fizetéshez, számlázáshoz kapcsolódó kérdések

Tudok a honlapon bankártyával fizetni?

A honlapon nincs lehetőség bankkártyával történő fizetésre. A regisztrációt követően díjbekérőt állítunk és küldünk ki, amit átutalással lehet kiegyenlíteni.

Tudok-e a helyszínen bankkártyával fizetni?

Igen, a Helyszíni regisztrációs díjat ki lehet egyenlíteni fizetési linken és weboldalon keresztül.

Hol tudom megadni a számlázási adatokat?

A számlázási adatokat a Regisztrációs felületre belépve, az Adataim alatt tudom megadni. Közvetlen link: reg.pcsmeeting.hu

Számlát résztvevőnként, vagy cégenként csoportosítva állítanak ki?

Igen, igyekszünk cégenként csoportosítva kiállítani a számlát. Ha az egy cégtől beérkezők regisztrációk között hosszabb idő telik el (hetek), akkor külön számlázunk. Szálláshoz és étkezésekhez kapcsolódó kérdések

Vegetáriánus, mentes, vagy speciális étkezés megoldható/kérhető-e?

Nem szükséges előre jelezni, mivel a Hotel Palota minden étkezéskor készül az egyéni, és speciális igényeknek megfelelő menüt is készíteni.

Milyen étkezések lesznek?

Előadások közben, szekciónként egy-egy kávészünetet tartunk, amely során a kávé és üdítő mellett sós sütemények kerülnek felszolgálásra. Az 1. és 2. napokon a déli órákban egy hosszabb ebéddel szakítjuk meg az előadásokat. A 0. napon egy esti állófogadással zárjuk az estét. Az 1. napon borkóstoló és svédasztalos büfévacsora lesz az esti program A 2. napon pedig svédasztalos büfévacsorával zárjuk a konferenciát.

Svédasztalos, vagy ültetett, felszolgálós étkezések lesznek?

A Hotel Palotában csak svédasztalos étkezések elérhetőek.

Lesz valamilyen kísérőrendezvény valamelyik vacsoránál?

Igen, az első estén a vacsora előtt borkóstolót tartunk.

Az étkezések helyileg hol lesznek?

A reggeliket a szállóvendégek a saját szállodájukban fogyaszthatják el. A kávészünetek büfé kocsijait a Hotel Palota**** földszinti csarnokában lehet majd megtalálni. A kávészünetek alkalmával lehetőség van szakmai és baráti megbeszélésekre egyaránt. Az ebédek és az esti vacsorák vagy állófogadások a Hotel Palota**** földszinti, nagy éttermében kerülnek megrendezésre.

Milyen étkezéseket tartalmaz a szállásár?

A szállásár a reggeli étkezés díját tartalmazza magában.

Milyen étkezéseket tartalmaz a részvételi díj?

A részvételi díj az ebédeket, kávészüneteket és az esti étkezések díjait foglalja magában. Egynapos részvételi jegy esetén az adott napra vonatkozó kávészünetek, ebéd, és esti étkezés költsége értendő bele a díjba. A 0. napi esti vacsorán csak teljes árú, 2,5 napos konferenciajegy birtokában, vagy a külön a 0. napi vacsorára szóló jeggyel lehet részt venni.

Nem a Hotel Palotában**** foglaltam szállást. Így is részt tudok venni az ebédeken és a vacsorákon?

Igen, ha regisztrált a konferenciára, akkor a Hotel Palotában**** rendezett konferenciákhoz kapcsolódó ebédeken és vacsorákon is részt vehet - hiszen azt tartalmazza a részvételi díj. Fontos megjegyezni, hogy egynapos regisztráció esetén a regisztrációs díjban csak az aznapi ebéd és vacsora díjai foglaltatnak benne. A 0. napi vacsorára a teljes, 2,5 napos konferencia jegy érvényes. Ide külön is lehet vacsora jegyet vásárolni.

A wellness részleg használható?

Igen, a Hotel Palota wellness részlege várja a látogatókat. Célszerű a szakmai programok idején kívül igénybe venni a wellness részleget, így semmilyen hasznos információról, tudásanyagról ne fog lemaradni.

A rendezvény helyszínén a parkolás mennyire jelent majd problémát?

A Hotel Palota**** rendelkezik parkolóval, így a rendezvény helyszínén való parkolás általában nem jelent problémát. Azonban ha a parkoló telített lenne, akkor a környező területeken is lehet parkolni, de ezek jelentős része fizetős, így ajánlott időben érkezni. A Hotel Palota**** parkolójának igénybevétele a konferencia résztvevői számára térítésmentes a regisztrációval lefedett időszakra nézve.

Az előadások közben lesznek kávészünetek?

Igen, az előadások között (általában szekciónként egy alkalommal) tartunk kávészüneteket, ahol lehetőség van frissítők fogyasztására, és a résztvevők közötti informális kapcsolatépítésre.

Milyen ajánlott szállások vannak?

A Hotel Palota mellett ajánlott szállások közé tartozik például a Tókert Panzió, mely közvetlenül a Hotel Palota mellett található, valamint a Szeleta Hotel, mely Alsóhámorban található. Az ajánlott szállások között érdemes válogatni a saját igényeinek és preferenciáinak megfelelően.